O nas
Gabinet Neurologopedii Dziecięcej
Gabinet Neurologopedii Dziecięcej powstał, aby w profesjonalny sposób pomóc małym i większym Pacjentom pokonywać trudności w zakresie komunikowania się i mówienia. Zajmujemy się także problemami w zakresie obszaru orofacjalnego, problemami w zakresie napięcia mięśniowego, wybiórczością pokarmową i zaburzeniami w zakresie ssania, przeżuwania, połykania.
Pracujemy z dziećmi od okresu niemowlęcego do wieku szkolnego. Stosujemy różne metody pracy, starając się je dobrać odpowiednio do potrzeb i możliwości Pacjentów.
Najważniejsze jest dla nas dobro dzieci, aby w sposób ciekawy i efektywny wspomagać ich rozwój i dążyć do osiągania bliższych i dalszych celów terapeutycznych.
mgr Magdalena Putyra
Neurologopeda dziecięcy, specjalista wczesnej interwencji, certyfikowany terapeuta metody Castillo Moralesa, instruktor masażu Shantala, terapeuta pozycji oralnej /OTP/, terapeuta Emphaty Dolls, właściciel gabinetu, oragnizator wielu szkoleń.
Założycielka Niepublicznej Szkoły Podstawowej SŁONECZNA KRAINA w Bielsku- Białej dla dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego, pełniła funkcję dyrektora w latach 2020- 2024.
Współzałożycielka bielskiego Stowarzyszenia Rodzin i Przyjaciół Osób z zespołem Downa „WIELKIE SERCE” w którym nadal aktywnie działa.
Prywatnie matka dwójki cudownych nastolatek, w tym jednej ciągle wymagającej wsparcia w rozwoju:) Pasjonatka przyrody oraz aktywnego spędzania czasu.
mgr Barbara Orzechowska
Logopeda, nauczyciel edukacji szkolnej, wczesnoszkolnej oraz przedszkolnej. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z głębokim upośledzeniem intelektualnym i ruchowym, które zdobyła i nadal poszerza w pracy w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Kozach. W swojej pracy wykorzystuje kinesiotaping logopedyczny oraz komunikacje wspomagającą i alternatywną -AAC. Swoją wiedzę systematycznie uaktualnia uczestnicząc w kursach i szkoleniach z zakresu logopedii.
Praca logopedy z uwagi na możliwość wspierania rozwoju dzieci daje jej ogromną satysfakcję, a efekty prowadzonej terapii dodają energii do działania.
W życiu prywatnym stawia na szeroko rozumianą aktywność. Jej pasją jest jazda konna, którą próbuje zarazić swoich trzech małych synów, jak i inne dzieci, które pod jej okiem stawiają swoje pierwsze kroki w tej dziedzinie. Poza tym w wolnych chwilach gra na instrumentach perkusyjnych oraz uczestniczy w zajęciach teatralnych.
mgr Maja Piątek
Pedagog specjalny, neurologopeda, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju, nauczyciel wychowania muzycznego. Prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną/neurologopedyczną niemowląt i dzieci.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując z dziećmi i młodzieżą z różnymi deficytami w szkole specjalnej oraz w ośrodku wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
Praca z dziećmi to jej pasja, dlatego z przyjemnością zgłębia wiedzę na temat rozwoju dzieci i wzbogaca swój warsztat uczestnicząc w wielu warsztatach, kursach i szkoleniach pedagogicznych i logopedycznych.
Muzyka i pedagogika zabawy to elementy które na co dzień wykorzystuje w terapii. Chętnie podejmuje nowe wyzwania, działa społecznie na rzecz osób niepełnosprawnych, bardzo lubi śpiewać i odpoczywać w otoczeniu przyrody.
mgr Zofia Lisiecka
Neurologopeda, pedagog specjalny, tyflopedagog i surdopedagog.
Prowadzi diagnozę i terapię logopedyczna / neurologopedyczną dzieci starszych od 3 roku życia. Szczególnie lubi pracę w pokonywaniu dyslali i afazji. W pracy cierpliwa i wierna dwóm zasadom: „ małymi kroczkami- ale do przodu”, „nigdy nie mów nigdy”. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz liczne szkolenia doskonalące i poszerzające wiedzę.
Prywatnie ma smykałkę do nowoczesnych technologii, ukończyła także studia inżynierskie na kierunku Informatyka. Lubi się uczyć i rozwijać w dziedzinach, które ją interesują.
mgr Joanna Dzida
Mgr pedagogiki socjalno-opiekuńczej, logopeda, pedagog do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, specjalista komunikacji alterantywnej, terapeuta ręki, terapeuta miofunkcjonalny,
znajomość języka migowego
Specjalizuje się w terapii z dziećmi od 2 roku życia, z opóźnieniami w rozwoju mowy, oraz z dziećmi starszymi w diagnozie i terapii wad wymowy, problemó w zakresie nauki szkolnej.